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    simMarket - Update: INDIAFOXTECHO - T-45C GOSHAWK MSFS v1.3.6


    Description:

    AVIONICS UPDATE

    - Fixed bug causing MFD-HUD mode to display speeds below 50 knots

    - Fixed bug causing incorrect Fuel Flow readings both on the FF indicator and MFD

    - Fixed behavior of CDI Course Line in MFD-HSI page if ILS is selected (line should point to Localizer)

    - Fixed behavior of Command Heading Marker on HUD and ADI, so that now it correctly reflects the selected heading if ILS is selected

    - Improved accuracy of Command Heading Marker on HUD

    - ILS can now be selected both in Plan and CDI mode if frequency is available

    - ILS option will not display bearing anymore as per flight manual

    - Added TILS and WILS steering modes (ILS bars + TACAN or Waypoint)

    - CDI will now indicate the ILS course and deviation if ILS is selected singly (will indicate TACAN or Waypoint deviation in WILS and TILS modes)

    - ILS bars now require the pilot to select ILS option in the HSI (will not show automatically)

    - Revised TPHOT warning conditions

    - Barometric altimeter digits will show in 20 feet increments as per flight manual

    - Barometric altimeter digits will flash for 5 seconds when crossing 18,000ft as per flight manual

    - Data block will not show TTS for ILS, TILS and WILS mode as per flight manual

    - Added callsigns to configuration files

    - Fixed tail code for VT-86 special livery

    Heute per Mail:

    a new build for MSFS2020 (1.2b183) is now available for download from your SimMarket account, here is the changelog:

    >>>FIXED

    - fixed issue that could cause T/O trim setting not to work on second flight leg;

    - fixed issue that could cause aircraft not to be loaded on second flight leg;

    - fixed issue with trim sometimes not saved in turnaround mode;

    - fixed issue with ADF/NAV ident volume set;

    - fixed issue when pressing TO/GA that caused FMS to sequence route to MISAP when not on approach mode;

    - fixed issue of aircraft loosing too much altitude when initiating an AUT G/A;

    - fixed issue when loading a saved flight.


    >>>OTHER

    - added working briefcase and map lights for both CM1/2 sides;

    - added working overhead speaker volume knob;

    - added WindowShades variable to maddogx.ini (0=auto, 1=always open).

    Download the new installer and run it as administrator: your build will be automatically upgraded to latest version, keepening all your settings, airframes and profiles.

    NOTE

    To correctly register Fly the Maddog X MD-82, enter your email address in the 'Email' field, your registration number in the 'Product Registration Number for Fly the Maddog X MD-82' field, leave the 'Enable Key' field blank and click on 'Register'!

    Moin Carsten,

    daß es bei einigen eine Darstellung gibt wundert mich etwas.

    Daß es bei manchen keine Darstellung gibt wundert mich nicht wirklich.

    Zitat aus Wickipedia:

    "Im nördlichen Bereich des Flughafens befindet sich der Militärflugplatz Hmeimim der russischen Luftstreitkräfte. Er wurde am 30. September 2015 in Betrieb genommen und ist nur für russische Militärangehörige zugänglich."

    Die Grenzen der FSUIPC-Freeware kenne ich nicht,

    zumal FSUIPC7 nicht wie FSUIPC6 im sondern außerhalb des MSFS läuft...

    ... aber schau Dir mal das von Günter in #45 verlinkte Video zur DA42 an.

    Da gibt es, wie ich finde, interessante Hinweise zu ganz speziellem Verhalten im MSFS -internen und -externen Systemen zur Steurung zBspl von HR etc.

    Ist nun nicht Deine Maschine, aus meiner Sicht aber womöglich ein Ausblick was sein könnte wenn Zugriffe anderst reagieren als vorgesehen.

    Torsten, eine Lösung kann ich Dir nicht anbieten, aber ...

    Der MSFS bietet als Achse die HR Trimmfunktion an, das klappte bei mir ganz gut am "Saitek Cessna Trimmrad".

    Derzeit hantiere ich mit dem "Honeycomb Bravo" und das kann keine HR Achse sondern da werkelt der MSFS mit Schaltfunktionen Auf / Ab.

    Will sagen, das könnte von Deiner Harware abhängig sein.

    In vielen solcher Fälle nutze ich FSUIPC zur Einstellung,

    sowohl in v6 für P3D als auch in v7 für MSFS.

    Da steppte heute der Bär.

    Das ging auf der Startbahn in beiden Richtungen rauf und runter... wie geht das an?





    ... und der Discover im Hintergrund rollte auf Höhenniveau des Windsacks ...



    nun, dann konnte ich endlich auch da raus ... und sehe von oben

    daß sich die Beiden noch nicht einig sind ...

    Ausweichmanöver wie im AI-Schiffsverkehr.

    Aber dann gings raus

    und rüber ...


    AI vom FSLTL Injector.